torstaina, heinäkuuta 23, 2009

22.heinäkuuta 09

Elikkä tossa olin tohon hovisuolle lähdössä reenaamaan. Pistin kamoja reppuun ja päätin lyödä luistimet jalkaan.Sitte kun olin just lähössä niin huomasin että oikeen jalan takarengas oli jotenki tukos. Rupesin kattoon et mikä on vikana. Hoksasin että rengas oli halki.



Tästä oli tietty tuloksena renkaitten vaihto. Vaihdoin renkaat ja lähdin hovisuolle. Renkaat oli hiukan isommat kuin vanhat, joten luistelu tuntu jotenki oudolta. Totuttelin siinä sitte sen illan noihin uusiin renkaisiin.Yks ajatus vaan jäi pyöriin päähän. Mitenhän mä oon ton saanu hajalle.

-Arttu-

2 kommenttia:

sepi kirjoitti...

Hei Arttu,
vähän hyvä kuvan kera. mulle ei oo koskaan noin tapahtunut, pelkästään kappaleita irronnut ja pyörä mennyt vanteille.. siisti homma :)

Kai sulla on banaanit ?

Arttu kirjoitti...

on banaanit tottakai enkai mä enää ilman niitä osaa edes luistella (jos tarkotat renkaitten erikokoisuutta)
vaan nuo renkaat tai olla vähän huono laatuset kun nykyään tuntuu luistavan paljon paremmin ja niihin muutenkin tuli helposti koloja noihin vanhoihin.